21 Şubat 2016 Pazar

mavi huydur bende...

Bugün bütün günümü kendime ayırmışken, bloğumdada kişisel olarak kendimden bahsetmek istedim..
Denizi çok sevdiğimi instabloğumu takip edenler az çok bilir..
.Genelde ürünlerimi de  deniz arka planlı fotoğraflamayı çok seviyorum..Hem gün ışığı ,hem sonsuz mavi nasıl güzelleştirmesin ki fotoğrafı..
Ama çekimlerimden bahsetmişken en
güzel çekimlerimi güneş batarken yakalıyorum.
 Öğle saatleri fazla parlatıyor..Ama kisisel cekimler icin de öğle saatleri çok uygun oluyor yeterli günes ışığı güzel netlik veriyor.
 Benim bu fotoğrafım tam günes tepedeyken...
Konu açılmışken merak edenler varsa kısaca paylaşmak istedim bunları da.
Kendime dönecek olursam ,
 'Deniz olmadan yaşamak , bir balığın kıyıya vurması gibi benim için..
Hayatimin bir dönemini Kırklareli de geçirdim..
Orda deniz var, ama yok Gibi :)Yani merkezde yok.
En yakin 2 saat binlerce metre bir dağı geçince ulaşabilinen İgneada..
Ama harika bir yer onu da es geçemeyecegim :)
Kırklareli de iş için yaşadığım o dönem her ay İzmir'e gelir,
 uzun uzun sahil yürüyüşleri yapardım..
Doyamazdım..
Ve her seferinde şükrederdim birkez da İyki İZMİRLİYiM ve İzmir 'de yaşıyorum diye..
Bu anlamda kendimi çok şanslı hissettiğim de doğrudur..

Bazen güzel şeyler zorluklardan sonra gelir derler..

Öyle günlerimde oldu...
Deniz karşımda ayağımı sokamıyordum hasta olduğum dönemde yaklaşık geçen 3 yıl....
Yada,
Denize uzak yaşarken bir dönem duvarlara deniz manzarası çiziyordum bahçenin hayallerimde...

Bazen bazı şeylerin zamanı olduğuna inanırım.
 ve
hayat bazen insanlara ikinci bir şansı daha verir ve bunu farkedebilmek çok önemlidir..

Bu benim ikinci şansım.. 

Farkındalıklarımı  koydum cebime.. 
Fazlalıklarımı attım denize..
Ben ne kadar huzurla bakarsam maviye ,mavide bana okadar huzur veriyor..
Hayat da bu değilmidir zaten??
Sen hangi yöne bakarsan onu görürsün,
Karşındakine ne verirsen onu alırsın...
Ben huzur verdim hep karşılık beklemedim, simdi mavi veriyor bana fazlasıyla verdiklerimi HUZURU...
Maviyle kalın , mavi huydur bende sizden de hic eksik olmasın...
Sevgilerimle...









2 yorum:

sisterella.blog - instagram

Ad

E-posta *

Mesaj *